Surti Harjanti

Guru Mata Pelajaran Bahasa Inggris di SMA Negeri 1 Tuntang. Ibu dari tiga anak. Tinggal di Candirejo, Tuntang. ...

Selengkapnya

Kapusan Film The Meg

Tak kira film iki nganggo basa nalika Jawa sepisanan krungu judule. Aku wis gumun dhisik merga ana film basa Jawa sing diputer neng bioskop. Elok tenan wong Jawa ki. Isa gawe film layar amba.

Saktemené aku rada bingung. Judule kok kaya ngono kuwi terus isiné apa? Judul kok aneh temen. Sidané aku nglegakaké nonton.

Bareng nonton aku nembé ngerti. Jebul aku kapusan. Asemané.

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Komentar

The Meg apa The Meck? (ndemek = memegang) Beda maneh karo The Mack. haha.. Sing ningi awal kalimat, ora gethuk. Tak kira film iki nganggo basa nalika Jawa sepisanan krungu judule Kudune Tak kira film iki nganggo basa Jawa nalika sepisanan krungu judule Semangga.

12 Jan
Balas

Bergabung bersama komunitas Guru Menulis terbesar di Indonesia!

Menulis artikel, berkomentar, follow user hingga menerbitkan buku

Mendaftar Masuk     Lain Kali